Fredag 6/2

FREDAG!! :D <3 Äntligen helg! :D

Gick och la mig tidigt igår kväll, sov som en stock hela natten :P Vaknade när klockan ringde vid kvart över 6 imorse. Såg då att jag hade fått ett sms av Roger, han hade skickat det 23:33, då sov jag :P Hade inte lust att väcka honom, så jag skickade inget sms imorse när jag såg det, utan gick istället upp och duschade. Därefter åt jag frukost och fixade till mig. Blev klar lagom till att det var dags att gå till bussen. När jag kom ut, möttes jag av ett snöregn! Det har snöat en hel massa! (HJÄLP, JAG KOMMER BLI MULAD SOM SATAN I HELGEN!) Åkte till skolan och hade två lektioner. Åt mat med Josefina och några andra. Mitt i maten ringer Roger <3 Men det gjorde inget alls, tycker om att prata med honom (a) Fick sedan josefinas väska, för att jag skulle ta med den hem till mig. Så jag åkte hem till mig, och nu sitter jag här. Har nyss packat allt inför helgen :P

Om nån timme ska jag, Josefina och Roger till Willys och handla. Vi måste ju ha massor med godsaker med oss på lanet :) Ja, jag ska lana ^^ Efter vi har handlat förljer då josefina med mig hem, innan det blir dags att gå till 019 och lanet :P Sen kommer Roger lite senare <3

Ja, då blir det lan hela helgen :) jag har lovat mig själv och Roger att jag ska vara uppe hela natten, den som kommer nu. Så jag ska inte sova något alls inatt. Lycka till Louise!

Ikväll kommer en del kompisar som inte ska vara med på lanet och hälsar på :D T.ex. Soffan och Josefine <3 Det ska bli skojj! :)

Nej, nu ska jag snart packa ihop datorn.
Ha det bäst!
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0