Lördag 7/2

Jisses vad det är ansträngade att vara på lan :P Jag kan typ säga att jag klarade det jag lovade, nästan iaf. Jag gick och la mig första gången vid ca halv sju imorse, det är bra för att vara lilla mig. Det betyder att jag har varit uppe 24 timmar i streck! :O Det har jag nog aldrig varit förrut. Så lite stolt är jag över mig själv. :) Vid sju var det sedan frukost, åt en macka och ett glas oboy, fick precis i mig det, mådde riktigt illa. (illamåendet har typ gått över nu). Satt vid datorn en stund efter frukosten, sen gick jag och la mig en liten stund igen. Sen hämtade jag Roger, och då gick vi och sov tillsammans :) Mycket mysigare att sova med honom ju (a) Så vi satte ihop två långa soffor till en dubbelsäng :P Sov i någon timme, men bestämde oss ganska snabbt för att sova några till. Så nu, har jag sovit ett antal timmar iaf.

Jag har ingen aning om vart Josefina har tagit vägen, men skickade nyss ett sms och frågade. Måste veta var hon håller hus :P

Nej usch, vad ska jag hitta på nu? Blir väl att titta på när Roger spelar ett tag, för jag har inget jag kan göra ^^
Skriver säkert mer senare. Vet att jag ska hem lite senare i eftermiddag och duscha och äta någonting. Sen får vi se hur länge jag okar sitta uppe nu inatt :P

PussPuss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej jag fattar, jag fick knappt upp det ju x) haha fattade inte hur ni lyckades...nej jag ska inte berätta för ngn...

2009-02-11 @ 18:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0