Onsdag 11/2

Sitter då uppe och klockan är snart halv tre.. Skulle egentligen till skolan imorgon, men nu när jag är uppe såhär sent och inte kan sova, så får det vara. Går dit på fredag istället. Jag hade inte orkat med skolan ändå, det har hänt lite saker, som jag måste få smälta först. Hade faktiskt tänkt gå och lägga mig nu snart. Sen får jag se när jag vaknar imorgon. Jag behöver få sova ut, efter allt. Tycker ni att det låter som om jag skolkar, så får ni tycka det. Men ibland orkar man bara inte, det blir helt enkelt bara förmycket. Jag är inne i en period där jag är lättretad, och allmänt skoltrött. Så det är inte så konstigt om allt helt plötsligt rasar samman.

Ska bli skönt att komma hem på fredag. Rensa tankarna och umgås med familjen och släkten. Ska bli underbart att åka iväg till Polen också, med mormor, tebbe och min kusin. Jag kan behöva lite tid för mig själv, och då passar det bra på ett spa i Polen :)

Josefina, tack för att du kom innan ikväll, det betydde mycket <3
Roger, jag älskar dig över allt annat, jag skulle inte klara mig utan dig <3
Även om vi har våra stunder när vi "bråkar", så har vi ändå så många fler underbara stunder tillsammans <3

Kommentarer
Postat av: Josefina

finns alltid för dig gumman! <3

2009-02-12 @ 17:32:22
Postat av: Josefine

jag vet inte om nån sagt nått till dej men ingen kommer till skolan imorrn. vi har inte krister för han ska till england och alla skiter i teckenspråket :P



jag såg att du ringt mej igår kväll, tyvärr sov jag då. men hoppas dt inte va jätteallvarligt! <3

2009-02-12 @ 21:06:03
URL: http://funtoread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0