Onsdag 4/2

Dagens bästa : Positivt omdömme på svenska uppgiften :)
Dagens sämsta : Håltimme..
Dagens outfit : Gråachinos, svart linne, grön kofta, svarta klackskor, smycken och hästsvans
Dagens roligaste : "KolKol" som jag uppfattade som "KK"
Dagens Aj! : Ramlade i backen när jag skulle gå till bussen, min rumpa har ont !
Dagens "Pain in the ass" : "Arab-ungarna" på bussen
Dagens mums : Mc dondals mat till lunch, och brownie till efterätt (a)
Dagens wow : Kunde i stort sett ALLT på naturkunskapen, svarade på alla frågor och pratade mest av alla :)
Dagens låt : Ted Gärestad - För kärlekens skull <3 (Börjar gråta när jag lyssnar på den)


Kommentarer
Postat av: Josefine

hahahha så kul när du ramla x) thihi sorry (a) jaa, dom där ungarna ville man jue banka på asså! -.- så trött på skitungar som ska va kaxiga och hålla på.. gaah! fan nästa gång ska jag ta och skrika på dom om vi möter dom igen haha



puss på dej söto! <3

2009-02-04 @ 21:26:18
URL: http://funtoread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0