Tisdag 3/2

Sitter då hemma i Josefinas lägenhet och ska snart gå till bussen med Jenny. Sov hemma hos Josefina inatt eftersom jag inte ville sova själv.

Idag blir det skola till klockan två, sen åker jag in en runda på stan :) Ska ta det lugnt, gå runt och titta och prova kläder som en galning (a)

Igår kom jag till skolan vid kvart över nio. Får reda på att vi inte har någon första lektion, vilket innebar att jag hade kunnat sova i en timme till. Menmen, jag var ju redan i skolan, så det var ingen lön att åka hem. Så jag och Josefine gick till ICA istället och handlade godis :) Sen kom vi tillbaka till skolan, och sen var det lunch. Efter lunchen hade vi en halv lektion, sen skulle vi på en föreläsning. Och den drog över tiden, så vi hann inte til våra iv-val. Så jag följde med Josefine hem ett tag :) Spelade wii och pratade :) Sen åkte jag till träningen och tränade. Fick skjuts av Silvia till järntorget. Därefter gick jag till 019, träffade Josefina en snabbis och handlade lan biljett till helgen ^^ Gick hem, åt snabbt innan jag skulle till stationen och möta Roger <3. Han skulle åka hem, så jag ville säga hejdå, eftersom jag inte hade sett honom sen i torsdags. Pussade Roger hejdå och gick till järntorget för att ta bussen hem till Josefina. Ringde pappa också, var skönt att få prata av sig lite. Åkte hem till Josefina och då gick vi direkt till Komsum för att handla mat till henne och lite frukost. Inne i affären var vi med och såg när en snattare sprang i väg. Han hade snott en fläskfilé :P Gick hem till Josefina igen och drack varm choklad och tittade på film. Josefina somnade efter ett tag, och jag gick och la mig efter filmen.

Nej, nu måste jag dra, ska gå till bussen snart.
Ha det bäst alla!
PussPuss <3


Dagens låt <3

Kommentarer
Postat av: Josefina

älska låten! <3

2009-02-03 @ 13:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0