Torsdag 5/2

Igår blev det skola till två, sen följde jag med Josefine hem :) Vi tittade på halva "Benjamin Buttons otoliga liv", måste se klart den en annan dag! Åkte hem vid halv sju och åt mat. Halv åtta loggade jag in på msn. En kvart senare panik packade jag en övernattnings väska. Roger var tillbaka i Örebro! Klart att jag skulle åka dit med en gång! (a) Åkte hem till Roger och sen blev det mys! <3

Imorse vaknade jag bredvid Roger, och han fick nästan dra mig ur sängen.. Jag var såå trött! Kom iaf upp och gick och duschade och fixade till mig. Åkte till skolan och hade samhälle. Sen var det stormöte med RGH, i en och en halv timme. Efter det var det lunch, sen gick jag, Tess och Josefine till ica, köpte godis (a) Så sitter och käkar godis och flummar med Tess och Josefine nu xD Vi väntar på att datorkunskapen ska börja :P

Efter skolan vid fyra, åker jag väl hem och tar det lugnt, MÅSTE sova tidigt ikväll. Ska lana till helgen, måste vara vaken då :P 

Nej, nu ska jag vara social med Tjejerna! 
PussPuss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0