Dag 11 – Mina syskon

Jag har en syster som heter Therese, men kallas för Tebbe :)

Vi bor inte så nära varandra längre om man säger så, 60 mil om det ska vara exakt.. Så kan jag inte påstå att vi ses ofta, vi ses allt för sällan faktiskt.. Nu var det en månad sedan jag träffade henne sist. Det var när hon och mamma och pappa hjälpte mig och Roger att flytta. Och det lär dröja till den 28 innan vi kan ses igen. Jag saknar dig massor syster! <3

Min syster är en sådan person som kan ändra sig från dag till dag :P Haha xD Ena dagen kan hon vara världens bästa syster, andra dagar är hon inte fullt lika underbar :P Men så är väl nästan alla syskon mot varandra. Dock, så ser jag bara de bra dagarna nu för tiden, då vi inte ses så ofta. Det är faktiskt väldigt skönt på ett sätt, vi blir så snälla mot varandra de få dagar vi träffas i månaden eller mer sällan. Jag och min syster kan prata om allt med varandra, vi skäms inte för något och vi glädjs med varandra om det är något roligt som hänt oss eller liknande. Så ja, på ett sätt är det skönt att bo en bit ifrån varandra, då man verkligen tar vara på de dagar man får tillsammans och då är vi båda snälla och goa mot varandra :) Men på ett annat sätt, så är inte inte alls lika kul att bo så långt ifrån varandra, man saknar verkligen stunderna tillsammans. Syster, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0