Dag 17 – Mitt favoritminne

Det måste bli studenten! :)
Det är verkligen en dag att minnas! När alla står innanför dörrarna och är så förväntansfulla. Sen när vi springer ut och skriker som galningar och försöker att hitta våra nära och kära med en bild på oss när vi var små :P Den första jag ser när jag ska leta bland allt folk är Roger, han pekar som en galning åt ett håll, så då fattar jag att mamma, pappa, syster, Marcus, mormor, morfar, farmor, farfar, ja alla stod där borta. Hittade dem och fick en massa blommor och gosedjur hängandes runt halsen. Stod kvar där en liten stund och blev fotograferad med alla :) Sen var det dags att gå till flaket. Roger följde med upp först, men sen när vi åkte iväg så hoppade han av. Sen åkte vi runder i Örebro och skrek lite till :P Sjöng till en massa musik gjorde vi också. Tyvärr så var det flera stycken som fick för sig att hoppa och studsa samtidigt som de drack rödvin, spruta en massa champange på alla, m.m. Det var inte lika kul för oss andra som inte ville skita ner våra nya vita klänningar. Annars var det en upplevelse utöver det vanliga :P Sen fick jag tag på Roger och mina föräldrar. Då gick vi hem till min lägenhet och jag öppnade lite paketer :) Senare på kvällen så gick vi alla ut och åt på restaurang, det var toppen! :) Studenten, ett minne för livet! <3







Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, det ju bara för underbart :)



Det var verkligen en härlig upplevelse att ta studenten!

2010-12-14 @ 16:35:21
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0