Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Hmm, denna var ju inte så vidare lätt..

Vet inte om det blir min favoritfödelsedag direkt, för jag kan inte komma på någon. Men tror det får bli när jag fyllde 17, och bodde hos familjen Lindblom. Det skulle bli en tjejkväll som året innan, med idol tittande och massa snacks. Först visade sig att vi inte skulle bli så många, men jag tyckte att det var helt okej ändå. Men senare så fick jag min överraskning, och det var att de andra tjejerna även hade bjudit in Roger, Daniel och Sofia. Och ja, om det blev en överraskning kan jag inte direkt påstå, haha xD För Josefina hade avslöjat sig på bussen hem den dagen :P Hon hade stått och tecknat halv åtta till Roger, och jag är inte helt dum så jag fattade direkt att han skulle komma och blev överlycklig :) Vi var som nykära då, eftersom vi bara varit tillsammans i två månader. Så ja, det blev en väldigt lyckad födelsedag.

Sen en annan födelsedag som jag också minns är förra året när jag fyllde 18. Då firades det hemma i Skåne och både Roger och hans föräldrar var nere och hälsade på :) Jag kan inte säga att det hände något speciellt så, men det var verkligen kul att Roger och hans föräldrar åkte ner 60 mil för att fira min artonårsdag nere i Skåne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0