Mellandagsrea!

Åkte in till Uppsala och handlade upp mitt presentkort jag fick av älskling i julklapp (a) Det var så länge sedan jag shoppade kläder, så kunde inte låta bli :) Nu när det är rea och allt! Ja, okej.. Det blev lite över 500, blev 572 om det ska vara exakt (a) Men iaf, fyndade gjorde jag iaf! Om det inte skulle varit rea hade allt kostat 1044 kronor tillsammans, så jag gjorde bra köp! Det blev ett par blåa jeans, sådär mellanblå, inte mörk blåa och inte sånna där jätteljusa, mellan blåa :P Haha xD De kostade bara 99 kronor! Sen blev det ett vanligt svart långt linne, som dock inte var på rea, kostade 99 kronor. Sen blev det en hood i leopard, riktigt snygg! För bara 125 kronor! Satt hemma för någon dag sedan och tittade på vad jag ville ha från Gina, och då hittade jag den. Hade sådan himla tur att den var på rea! :) Hittade också en tunika som är längre på båda sidorna, går ner som "pilar" på varje sida, i capuccino färg :) För ynka 75 kronor, och den hade jag också siktat in mig på! :) Blev även en grå stickad tröja som är normal lång där bak, men kortare där fram, så man får ha linne och jeans till, för man ser magen :P Haha xD Den kostade också bara 75 kronor! Och sist av allt hittade jag en löst stickad längre tröja som var vit med små svarta ränder. Den satt riktigt snyggt på! :) Ska ha den på mig imorgon tillsammans med det svarta linnet och mina svarta jeans leggings :) Den kostade 99 kronor! Så ja, visst har jag fyndat :)

Hade jag kunnat, så hade jag visat bilder på dem, men de finns inte kvar på hemsidan, då de är på rea.. Dåligt.. Menmen..

Imorgon bär det av hem till Skåneland! Hoppas att tågen går som det ska och att allt går bra. Har en lång resa framför mig och åker redan vid tio över åtta imorgon bitti. Så tänkte gå och sova strax. Har ringt och beställt taxi till tågstationen, har så mycket att bära och kommer det mer snö inatt så är inte en rullväska rolig att släpa på tillsammans med två stora kassar som innehåller julklappar.. Så får bli taxi. Den kommer och hämtar mig vid tjugo i åtta imorgon, vill ha tid på mig på stationen om något skulle krångla.. Håll nu alla tummar och tår för att mina tåg inte kommer bli inställda och jättemycket försenade! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0