Onsdag, 30/4-08

Nu hade jag tänk att börja bli aktiv här :) 
Hade helt glömt bort att jag hade en blogg, hittade den nyss (a)
Men som sagt, nu ska jag börja skriva..

Idag är det valborg, och den ska firas tillsammans med Emma och Malin :D
Riktigt kul kommer det bli ! :)

Eftersom Thimmy inte vet om vi ska träffas imorgon eller på fredag, så vet jag inte vilken dag jag ska längta till ;)
Ikväll är han hemma hos en kompis tillsammans med 11 andra killkompisar, och han har lovat att inte dricka eftersom han har körtelfeber (den stackaren)..
Hoppas nu att han håller vad han lovar, annars kanske han blir sämre och det vill jag inte att han ska bli !

Så vi får se om jag träffar honom imorgon eller på fredag, saknar honom väldigt mycket ! <3


image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0