Söndag 10/7

HejHej :)

Har haft fullt upp enda sedan i onsdags, därför har jag inte skrivit på ett tag nu..
Ska sammanfatta dagarna lite kort iaf :)

Onsdag
I onsdags var jag först en stund med Emma <3 och sen lite senare på kvällen kom även Malin :)
Vid sextiden åkte vi in till stan för att gå på festivalen tillsammans med girlsen :)
Så vi träffade Abby, Lina och Lisa :)
Sen var på på festivalen och hade det trevligt :)<3
Träffade även några av Emmas kompisar, mkt trevliga var dem :)
Sen nanade Emma över  här :)

Torsdag
Torsdagen började med att Josefina kom hit :D
Sen drog Jag, Emma och Josefina till Donken..
Efter en trevlig och god måltid körde vi Emma till stationen, och sen drog jag och Josefina hem till Farmor och farfar :)
Där stannade vi en stund tills vi begav oss upp till festivalen :)
Så även denna kväll var det festivaldax :)

Fredag
Festival tillsammans med Josefina i fredags med :)
Mycket trevligt :)<3
Hälsade på Thimmy också där han satt i öltältet med sina polare :P

Lördag, igår
Jaa, det blev festival även igår..
Hade as tråkigt de första timmarna..
Sen blev det lite roligare när mamma och pappa kom så vi kunde komma in på Kingan..
Men sen senare fram mot natten, var vi med Mattias, Elin, Frida, Martina och alla dem :)
Det livade upp stämningen :D
Sen träffade jag Thimmy och hans polare igen :)
Fick en pratstund med honom då :)

Festivalen blev i alla fall lyckad :)



Jag måste glömma!
Jag försöker verkligen..
Men bara när jag ser dig brister allt och jag måste börja om från början igen..
Sen när jag pratar med dig brister allt ännu mer och jag hamnar långt under början..
Dina kramar ska jag inte tala om, de gör så det känns som en omöjlighet att glömma dig..
Det blir inte bättre av att se hur din blick berättar hur du verkligen känner,
att du tycker om mig minst lika mycket som jag tycker om dig..
Det står skrivet att vi ska vara tillsammans, och jag tror du känner det lika väl som jag..
Men endå vill du inte ge det en chans till..
Varför?

Kommentarer
Postat av: Emma

<3<3<3

2008-08-12 @ 12:15:36
URL: http://undeerbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0