Söndag 17/8

Tillbaka i Örebro nu ! :)
Insåg att jag har väldigt mycket kläder.. :P
De fick knappt plats xD
Men det gick tillslut iaf..

Marley, valpen här i Örebro är sååå sööt ! :)
Eller vad tycker ni?


Imorgon träffar jag Patricia, Josefine, Josefina och Amanda, skojsigt ! :)
Vi får väl se vad vi hittar på för nått, någonting blir det alltid..

Känns skönt att vara tillbaka igen, men på ett sätt saknar jag redan hemma.. :/
Aja, nästa helg åker jag hem, tills dess borde jag klarar mig ^^




Jag ville att det alltid skulle vara vi..
Jag ville dela resten av mitt liv med dig..
Jag ville att vi skulle vara lyckliga tillsammans..
Och allt vill jag fortfarande.. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0