Söndag 3/8

Okej, jag erkänner, jag suger på att komma ihåg att skriva här..
Har faktiskt haft fullt upp (bortförklaring)..

Iaf, så har jag varit på semester i Göteborg och Stockholm :)
Det var mycket mysigt :D
Var där med familjen, Sara, Kidde, Micke och Thereses kompis Malin :)
Nio härliga dagar :)

Jag och Therese inne på spegelhuset på liseberg :)



Igår var jag på bröllop :)
Pappas kusin Johan gifte sig..
Vi "barn" (jag och mina kusiner, där de flesta är äldre än mig) blev inte bjudna på festen efteråt,
så det vara bara kyrkan för vår del..
Efter kyrkan var våra föräldrar på festen, så vi hade en s.k kusinträff :)
Vi käkade hämtmat och satt framför tv:n och krängde godis ^^
Trevligt,trevligt :)
Nanade över hos Sara och Ida sen :)

Idag åkte jag, Sara, Kidde och Micke till skånes djurpark för att hälsa på Ida som jobbar där :)
Myspys :)
Ida jobbade i lilla shoppen, jag köpte lotter där och vann en Gosedjurs Säl :)

Här har vi Sälis ^^



Imorgon hoppas jag att vi ska åka till Åhus :)
Jag vill dit iaf (a)
Så nu ska jag bara få mamma och pappa att också gilla de förslaget :)
Måste titta på reprisen av Allsång på skansen också,
måste ju se om man kan se vår ballong som vi höll upp när vi var där och tittade på (:
Det var en ballong som såg ut som en blomma med ett smiley ansikte, såg ni den? :D

På onsdag blir det festival tillsammans med Emma :)<3
Ska bli riktigt kul, eller hur Emma? :D:D
Har saknat att vara med dig <3

På torsdag kommer Josefina och stannar till på lördag :)
Festival som gäller då med !!! :D:D

Snart börjar skolan igen, fy fasen också !!
Iofs, så ska det bli kul att komma upp till Örebro igen (:
Men skolan... Usch !!




Jag älskar dig,
och du älskar mig..

Vi vet båda två att vi hör ihop,
men endå kan det inte bli du och jag igen..

Det suger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0