Tisdag 12/8

Hejsan, hejsan :)

Nu har jag precis kommit hem från Josefina..
Körde 57 km i  nästan bara ösregn ! :O
D.v.s jag körde i 1 h och 18 minuter i kollosalt ösregn !
Snacka om att jag var dyngsur när jag kom innanför dörren..
Fast jag hade regnkläder var jag blöt in på bara kroppen.. *brrrrr*
Så nu hänger mina kläder på tork och jag sitter här i mina mjukiskläder, mys på det ! :)

Ska snart börja lägga fram en massa kläder på min soffa.
Hade tänkt börja så smått med packningen, jag sticker ju tillbaka till Örebro på fredag ! :D
Ska bli kul att komma tillbaka :D Och så ska jag äntligen få träffa lilla Marley, hundvalpen i familjen i Örebro :)
Så nu blir det att packa ner alla mina kläder igen..
Som tur är så kör mamma och pappa upp mig med husvagnen, så jag kan packa husvagnen full med mina grejor (a)
Skönt att slippa bära på en massa väskor, mkt bättre med husvagen :)

Ikväll ska jag, mamma, pappa och kanske Therese nog åka till sjukhuset i Kristianstad för att hälsa på Fredrik, min mobror.. Han blev inlaggd där för några dagar sedan :/

Imorgon kanske jag ska träffa Thimmy :D
Om han inte ska träffa sina polare så..
Han skulle höra av sig idag hur det blir, så det återstår att se..
Vill iaf jättegärna träffa honom nu innan jag åker tillbaka igen !



Du och jag ska egentligen vara tillsammans,
men saker och ting förändras..
Du är den jag älskar,
den jag behöver allra mest <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0