Tisdag 26/8

Tjosan !

Ett tag sedan jag skrev nu igen..
Menmen, jag har inte alltid tid och ibland glömer jag helt enkelt bara bort det ^^

Jag har både negativa och positiva saker att skriva om..
Så jag tycker att vi börjar med de negativa, så det bästa kommer sist :)
Lite lättare att glömma bort de negativa då..

Negativa:
1. Jag kan inte äta (i skolan oftast) utan att jag får spykänslor efter bara några tuggor..
2. En av mina bästa vänner säger inte äns hej till mig längre, och det tar väldigt hårt. Jag saknar henne verkligen<3

Positiva:
1. Jag har hittat kärleken igen :D <3
2. Jag har inte haft problem med att gråta åt nästan allting, det har blivit mkt bättre med det nu på sista tiden :)


Nu ska jag snart ha matte lektion, och sen slutar jag :)
Då ska jag hem till Patricia<3, för hon har bokat mig idag :P
Vi ska plugga engelska hade vi tänkt, men vi får se hur pass mkt pluggande det blir ^^

Nej, nu vet jag inte vad jag mer ska skriva, så det får väl räcka såhär :)

PussPuss <3

P.s. Jag älskar Roger <3 D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0