Fredag 29/8

Hemma i Skåne !! :)
Skönt att vara hemma och bara ta det lugnt, slippa alla beskymmer..

Veckan har minst sagt varit händelserik..
Det har hänt en massa oförklarliga saker..
En massa bölande har det också blivit, fast det egentligen inte är värt mina tårar..

Jag önskar inte att något skulle förbli ogjort..
Men jag önskar att du skulle kunna förlåta mig, men jag förstår om du inte kan det..
Jag gjorde dig besviken, jag vet, och det var det sista jag ville göra..
Men allt gick så snabbt.. Jag hann inte riktigt reagera ordentligt.. Jag tänkte inte på konsekvenserna..
Förlåt, jag menar det verkligen !

Jag tänker i alla fall inte lämna Roger, det gör jag inte <3
Jag älskar honom för mycket för det <3


Roger<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0