Fredag 19/12

Såååå skönt med lov !!! :)

Igår var jag uppe till halv två på natten (a) Snackade i telefon med Roger <3 Så jag vaknade inte förän tjugo i ett idag ^^ Passade på att sova nu, första dagen på lovet (a) Då såg jag att pappa hade ringt mig 3 gånger på mobilen utan att jag hade märkt det.. Jag måste ha sovit väldigt djupt ^^ Så jag rinde pappa och då frågade han om jag ville komma in till stan och möta honom senare så jag kunde hjälpa honom att köpa julklapp till mamma ? Klart jag kunde ! :) Så jag duschade och fixade till mig snabbt som satan, och hann med bussen som gick lite i två.. Lite stolt över mig själv att jag var så snabb (a) Iaf, då åkte jag in till stan och gick sedan hem till farmor och farfar för att vänta på pappa där ^^ När jag kom så åt jag ris alá malta eller vad det nu heter och macka.. Sen hjälpte jag farmor att slå in julklappar :) Sen kom pappa och då gick vi upp på stan.. Vi hittade julklapp till mamma :) Tebbe kom och mötte oss och sen skulle pappa till systemet för att handla öl.. Sen åkte vi hem och jag satte mig vid dator en stund.. Lite senare åkte jag och mamma och lämnade pappa och två av hans jobbakompisar hemma hos en annan jobbakompis och sedan köpte vi pizza :) MUMS !! Kebabpizza <3 Har pratat i telefon med Roger idag också, det får jag inte glömma ! <3

Just nu har jag precis kollat på tv med mamma :) Kollade på filmen "Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö", som jag har sett innan, men ville se den igen.. Har även läst boken.. Sen efter filmen berättade författaren till boken vem som var mördaren.. Och jag hade fel ! :O Fan också ! Jag som tyckte jag hade så bra argument ! Men nej, nu kommer författaren och sabbar dem ! Illa ! ^^

Jaja, nu ska jag återgå till mitt chattande, börjar bli lite inaktiv :P
Skriver säkert mer imorgon !
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0