Fredag 5/12

Fredag, äntligen fredag ! Helg är underbart ! ^^ 

Igår var det öppethus på skolan, så jag var i skolan från 8 på morgonen, till 8 på kvällen.. 12 timmar, hur fan stod jag ut ?! :O Dagen började underbart, vaknade upp bredvid Roger <3 Sen flöt dagen på i slö takt.. Kvällen blev definitivt inte vad jag hade väntat mig.. Tack vare dig ! :@ Jag trodde det skulle bli kul, men nej ! Istället för att vara med min egen klass, var jag med Rogers och Josefinas klass, orkade inte vara med min egen..(Ta inte illa upp klassen, det var inte allas fel, det är en som ska ta åt sig mest, och jag hoppas du vet vem du är !) Kvällen slutade iaf underbart :) Roger stöttade mig hela tiden, tack älskling <3 Han sov till och med över hemma hos mig, du är guld värd Roger ! Vad hade jag gjort utan dig ?! Troligen inte överlevt <3 Josefina, du ska också ha stort tack, lika så Josefine och Soffan :) <3 

Även denna dagen började underbart, vaknade upp bredvid Roger <3 Åkte till skolan, hade två lektioner, sen åkte jag hem till Skåne :) När jag kom till stationen i Hässleholm hämtade mamma, pappa och therese mig och vi körde direkt till Helsingborg :) Väl framme vid hotellet packade jag upp lite saker och sedan gick vi för att käka middag :) Mumsigt var det ! Efter middagen ringde Roger, och vi pratade en liten stund.. Stackare som gick ensam i regnet, ville vara hos honom då ! <3 Har precis kollat på idol, och ska snart se vem som åker ut.. Hoppas på Kevin och Alice i final :) 

Imorgon blir det shopping, relaxing och god mat (a) Läängtar redan ^^ 

Nästa fredag blir det Lucia Movie Night tillsammans med Roger, ska bli hur mysigt som helst ! <3 Lääängtar ! <3

Nej, nu ska jag vara lite social med min kära familj, ha det gött !
PussPuss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0