Lördag 27/12

Tjolahopp !

Ja, då har det varit julafton då :) Fick jätte fina presenter ! Det bästa måste vara Xboxen som jag och Tebbe fick :) Sen fick hon Guitar Hero och jag fick Lips ! Har spelat massor ^^ Sen fick jag även en plattång, en sminkbox med massa smink, två mascaror, en väska, presentkort på stadium, ett armband, en bok och 500 kronor ! :) En riktigt bra jul !

I torsdags kväll åkte jag hem till Sara min kusin :) Mamma, pappa och hennes föräldrar skulle ut och dansa på statt, så jag och Sara hade deras hus för oss själva :) Eller ja, vi delade det med två hundar ^^ Vi lagade tacos och tittade på film.. Sen somnade vi inte förän vid halv tre, vi hade så mycket att prata om :)

Igår kom då mamma och hämtade mig hos Sara vid ett tiden, sen åkte jag och mamma in till stan och handlade lite saker.. Sen var det hem och duscha som gällde, och sedan kom min morbror och min kusin på besök :) Jag och Tebbe satt uppe till halv två och spelade Guitar Hero ^^

Vaknade av att telefonen ringde och väckte mig tre gånger imorse.. Eller ja, imorse och imorse, klockan var snart elva.. Gick upp och åt frukost och sedan tog jag en skön dusch ! Har precis varit nere och spelat guitar hero och lips :) Och nu hade jag tänkt att jag skulle gå och sminka mig så jag har det gjort..

Ikväll klockan åtta kommer Roger <3 Äntligen säger jag bara !! :) Som jag har saknat honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0