Lördag 6/12

Andra dagen i helsingborg :) Man kan säga att jag lever livet fullt ut (a)

Dagen började då med att Therese väkte mig vid 9, då gick vi upp och käkade frukost.. Frukost buffé, så gott ! :) Frallor, yoghurt, flingor, scrambled eggs, bacon och köttbullar (a) Lyxig värre ! ^^ Efter frukosten gjorde vi vid oss och sedan åkte vi in till stan :) Jag är stolt över mig själv, jag har handlat julklapp till Roger :) kan säga att det var bland det svåraste jag har gjort.. Men jag fixade det tillslut iaf :) Tror det kommer bli bra.. Eller jag hoppas att det blir bra ^^

Efter stan, åkte vi tillbaka till hotellet och käkade macka och risifutti ^^ Sen solade jag och badade bastu ^^ Mysigt ! Fick till och med lite färg (a) Sen duschade jag och fixade till mig :) Och nu sitter jag här :P Ska åka in till stan med familjen sen för att käka middag :) Ska käka ute på restaurang, trevligt ! Så nu sitter jag och väntar på att alla andra ska bli klara, så vi kan åka.. Men när det gäller Therese kan det ta lite tid ^^

Jaa, nu ska jag fortsätta snacka med Teresia och Roger på msn, och vänta på familjen..
Ha det bäst alla !
PussPuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0