Måndag 1/12

December ! Redan December ?! :O Det känns som om det nyss var oktober och september.. Tiden går för snabbt frammåt ! Det är iof skönt att jullovet, julafton och nyår närmar sig med stormsteg :) Men ändå, december ! Och ingen snö finns det på marken heller, det måste komma till julafton ! Vill ha snö på julafton :) Vill ha snö på nyår också, för det är så mysigt att stå ute i ett landskap som är helt vitt och titta på raketer ^^ Längtar till nyår, ska ju fira nyår med älsklingen, det kan ju inte bli bättre ! <3 Han har redan bokat biljett hem till mig den 27 december :)

Nog pratat om julen ^^ Just nu sitter jag i skolan och har trååååkigt.. Börjar om en halvtimme.. Har redan suttit här i 40 minuter.. :/ Men vad gör man inte för Rogers skull :P Han började skolan halv nio, och snäll som jag är så följer jag med fast jag inte börjar förrän tjugo i tio.. Ibland är jag fööör snäll (a) Aja, är riktigt trött, så ska väl gå och lägga mig i soffan och vila lite innan jag börjar :) Om den är ledig då asså, det vet man aldrig..

Igår kväll var jag hemma hos Roger <3 Vi beställde först biljett till Roger och sen satt vi och tittade på sanningens ögonblick :) Haha, det är sååå kul ! Men måste erkänna att ibland tycker jag synd om dem som sitter där och blir utfrågade.. Visst de får skylla sig själva som ställer upp på det, men ibland är det riktigt grymma frågor ! Nanade över hemma hos Roger, mys på det ! <3

Idag blir det först skolan, sen tennisträning :) Missade träningen förra veckan, så idag måste jag dit ! Efter träningen blir det väl hem och käka och sen titta på tv, sitta vid datorn och sen titta igenom matten lite, har nationella nästa vecka.. och eftersom jag ska hem till helgen, men ska vara i helsingborg, så kommer jag inte ha tid till att plugga då.. Så får plugga lite nu i veckan istället..

Nej, nu tycker jag att Roger och de andra bf:arna kan sluta snart ! (a) Tråååkigt att sitta här själv.. Som sagt, får väl se om sofforna är lediga så jag kan lägga mig och vila lite..

PussPuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0