Måndag 22/12

HejHej !

Idag blir det ett kort inlägg ^^ Vaknade vid tolv, gick upp och åt frukost och fixade till mig. Vid tre åkte jag, tebbe och hennes kompis linnéa in till stan. Gick till ungdomsmottagningen och bokade tid. Sedan följde jag och tebbe med linnéa till H&M. Där efter gick jag och tebbe hem till farmor och farfar. Sedan kom mamma och pappa dit. Då blev det "lill-julafton" ^^ Åt god mat och sedan blev det julklapps utdelning :) Fick 500:- och ett jätte fint silver armband <3 Sen kom kusinerna Sara och Ida, och då gick vi till idas nya lägenhet och kollade på den. Efter det gick vi tillbaka till farmor och farfar, då stod mamma och pappa redan med ytterkläderna på, så vi åkte hem till lilla tormestorp ^^ Och nu sitter jag här :)

Snart ringer Roger :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0