Onsdag 17/12

Tjosan !

Roger klagade på att han tyckte det var länge sedan jag skrev blogg, så nu tänker jag faktiskt skriva en hel del ^^

I fredags var jag och Roger på Lucia Movie Night på biografen, riktigt mysigt var det :) Det stod på internet att de skulle öpnna 23:00 och att det skulle börja 23:30.. Därför tyckte jag att det passade bra att vi tog en buss från Roger, så vi var inne i stan vid tio i elva.. Sagt och gjort, vi var utanför biografen tio i elva och hoppades att de snart skulle öppna.. Nej, självklart så öppnar de inte förrän vid halv tolv, så där stod vi ute och frös.. Mina tår frös mest asså ! Kunde inte röra på tårna, det var hemskt, ville bara in och få värma dem ^^ När vi väl fick komma in, fick vi ta vars en liten godispåse, en liten popcorn och juice med oss in i biosalongen.. Första filmen var YesMan, riktigt bra var den ! :) sen efter första filmen gick vi ut i hallen, och då fick man vars en energidryck och varma chips :) Andra filmen var Allt flyter, inte lika bra, ingen jag skulle kunna se igen af.. Efter andra filmen var det bioquiz, gick inte så bra :P Sen skulle vi kollat på en film till, men jag och Roger orkade inte mer, så vi gick hem istället.. Det gick inga bussar iom att klockan var sisådär 5 på morgonen, så vi gick :) Det var mysigt :) Väl hemma hos Roger gick vi och la oss direkt och sedan sov vi till ett på lördagen (a)

I lördags var jag hemma hos Roger, vi tog det mest lugnt, gjorde inget speciellt, lika så i söndags ^^

I måndags var jag hemma hos Josefina och Josefine :) Vi spelade Wii, super skojj ! :) Baseboll är roligast ^^ När jag skulle gå till bussen mötte jag Roger, och följde då med honom till ica och tog en lite senare buss hem till familjen ^^

Igår var jag först en liten stund med Josefina, vi var på stan och lite sånt mysigt :) Sen gick jag över till Roger <3 Först tittade vi lite på tv och sen bestämde vi oss för att gå ut och gå :) Vi var ute och gick i en och en halv timme, riktigt skönt faktiskt ! Vi pratade och skrattade och allt var helt perfekt <3 Sen när vi kom hem till honom igen var klockan halv elva ^^ Vid tolv efter vi hade tittat på tv gick vi och la oss.. Vi la och pratade jätte länge.. V pratade om allt mellan himlen och jord, både positiva och lite mindre positiva saker.. Jag har kommit fram till två nyårslöften jag ska ha, för jag måste ända på en del saker med mig själv.. Det var iaf otroligt mysigt att ligga där tätt intill varandra och prata, jag älskar dig Roger <3

Idag började då dagen med att vakna upp hemma hos Roger och sen gå och duscha och fixa till mig.. Sen gick jag till bussen och åkte till skolan, kom precis lagom till första lektionen som var idrott, som jag ändå inte kunde vara med på pga snuvan.. Sen flöt dagen på, hade julklappsbyte med klassen och sedan slutade vi vid tre :) Då åkte jag och Josefine hem till mig för att hämta några julklappar, och sedan åkte vi hem till henne och Josefina :) Då bytte vi julklappar med varandra :) Jag fick ett halsband av Josefina med ett hjärta och ett R på (a) Och av Josefine fick jag en sööt tröja med katten gustav på ^^ Tack så mycket mina sötnosar ! <3 Åkte hem vid halv sju och började packa lite, sen käkade jag mat och ringde hem till mamma och pappa <3 Ska bli skönt att komma hem imorgon :) Sen vid halv nio gick jag till stationen för att säga hejdå till Roger, som åkte hem redan idag.. Kramade och kysste honom hejdå och gick sedan tillbaka hem igen, en skön liten promenad :) Kändes lite ledsamt att lämna honom på tåget, men han kommer ju ner till skåne den 27:e :D Längtar redan ! ^^ <3

Nej, nu får det vara nog med skrivandet, får snart skrivkramp :P
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0