Torsdag 18/12

Yes !! Avslutning idag !! :D Sista dagen på skolan för det här året, känns skönt, ett steg närmare studenten ^^

Har precis varit och sett hörandes julspel i aulan, fy fan va bra det va ! :) Skrattade skiit mycket ^^ De har verkligen lyckats i år ! :) Efter julspelet var det julfika i plogen, juleskum !! <3 Eller ja, skumtomtar som jag säger hemma i skåne ^^

Just nu sitter jag och väntar  på att dövas julspel ska börja.. Har redan väntat i 30 minuter, men nu är det bara 15 minuter kvar :P Får se hur mycket jag förstår av det ^^ Är ju inte direkt värstbäst på teckenspråk, inte än iaf :P 

Efter dövas julspel åker jag hem till familjen i örebro och packar det sista, äter mat och säger hejdå.. Sen kvart över två bär det av hem till skåne :D Underbart ska det bli att komma hem !

Har suttit och smsat lite med Roger, han ska köpa julklapp till mig (a) OCH !! Han ska köpa en sådan mobil som jag har velat ha jätte länge ! Fatta avis jag blev nu när jag fick höra det !! Iof ett litet plus i kanten för att han kommer skaffa telenor :) Då kommer jag inte behöva ha två mobiler längre ^^ Ganska skönt, men kommer sakna det lite också :P

Nej, nu måste jag gå så jag får någon bra plats när de döva ska spela teater !
PussPuss <3

P.s. Jag älskar Roger ! <3 D.s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0