Lördag 5/7

Ojsan, nu var det några dagar sedan jag skrev här ja..
Förlåt..

I tidags var jag i stan med Selina ett tag, sen tittade vi på bio (:
Sex and the city, fy faaaan va bra ! :D

I onsdags var jag och Emma<3 i Malmö (:
Mycket, mycket trevligt (:
Sen åkte vi tillbaka till Hässleholm och senare på kvällen blev det bio (a)
Narnia - prins caspian, ettan var bättre, men det var ingen dålig tvåa ! (:
En underbar dag tillsammans med Emma <3

I torsdags kom Josefina hem till mig (:
Det var inte planerat alls, utan hon bara fick för sig att köra ner till mig (:
Mycket trevligt (: <3

Igår tog jag det lugnt och sen var jag på party :P
Några vi känner hade en liten fest p.g.a att det var USA:s nationaldag (:
De har bott i USA i 16 år, så det är inte så konstigt att de firar den ^^
Det var roligt iaf (:
Jag och Vesta (dottern som är lika gammal som jag) hade super skoj (:

Just nu sitter jag här I åhus, och ska snart dra till Kristianstad (:
Det är Kristianstad dagarna :D
Skojj Skojj ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0