Söndag 13/7

Hejhopp!

Nu är det sista dagen på veckan, och nästa vecka har jag inte så mkt planerat, mer än att jag ska till Åhus några dagar (:

Var på beachhandbollen igår och idag med Therese och Sara ^^  
Det var rätt trevligt faktiskt (:

Just nu är Therese inne på sitt rum, med sin kille.. Snacka om att det tog hårt när jag såg dem stå och hålla om varandra.. Jag saknar Thimmy :'(
Jag försöker verkligen, men allt påminner mig om honom..
Säger någon gräsmatta, tänker jag på när vi låg på en filt på gräset och tittade på stjärnorna..
Säger någon havet, tänker jag på när vi satt i sanden vid havet i Åhus..
Säger någon oktober, tänker jag på Thimmys födelsedag..
Jaa, ni förstår, allting handlar om honom..
Det är han som finns i mitt huvud dag ut och dag in..

Aldrig att jag har älskar någon så mkt som jag älskar dig <3
Fast jag vet att det är slut, kan jag inte sluta hoppas på ett mirakel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0