Tisdag 22/7

HejsanHejsan !

Nu är mitt godis löfte slut ! (:
Får äta godis igen efter ett års uppehåll :P
Mumsigt !


Jag har klippt mig idag, blev faktiskt riktigt nöjd :D
Eller vad tycks?



Imorgon bär det av till Göteborg (:
Sen på torsdag blir det Lisseberg, som jag har längtat ! :D
Kommer träffa Josefine och Josefina på lisseberg också <3
Vi stannar sedan i göteborg till på söndag, sen drar vi vidare till Stockholm :)
I stockholm stannar vi till den 1 Augusti (:
Ska bli mysigt att åka iväg med husvagnen

Min kära dator ska få följa med på resan :D
Utan den klarar jag mig inte (a)<3



Helgen var helt underbar !
Trodde aldrig att den skulle bli så som den blev (:
Jag älskar dig verkligen, och nu vet jag att du känner samma <3
Men trots att vi båda vet att vi hör ihop så kan det endå inte bli vi igen..
Det märktes verkligen i helgen att vi är som gjorda för varandra,
och varför ska inte två personer som är gjorda för varanda kunna vara tillsammans?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0