Torsdag 10/7

Yes ! Snart är jobbe veckan över !! :)
Dagarna har iof gått ganska snabbt, men är sååå trött på att gå upp på morgonen..
Ska bli underbart att få sova på lördag ! :)

Haha, pappas jobbar kompis Micke är fan helt knäpp :P
Han kallar mig "Beautiful" och "Lovely".. ^^
Och inte nog med det så kallad han min mamma för hans svägerska :O :P
Jaa jag säger då det..

En sak är iaf säkert:
Jag är riktigt trött på att måla stolar nu !!
Har gjort det två dagar i sträck nu, och ska göra det imorgon igen..
Mina händer och armar har massa svarta prickar och sträck överallt :(
Ser ut som en unge som nyss fått börja rita med tuschpennor..

Aja, så kan det gå..


Jag och Therese ska byta rum efter sommaren :)
Jag får ett mindre rum, men det spelar inte så stor roll eftersom jag inte är hemma så jätte ofta längre..

Ska måla om det, för just nu är det ROSA !! :O

Och jag vägrar verkligen att ha ett rosa rum !
Det ska bli gräddvitt med en fondväg i svart :D
Och på fondväggen ska jag måla ett motiv med vit färg ^^
Hur låter det? :)

Nu till helgen ska jag nog till Åhus och titta på beachhandbollen :)
Sara min kusin ska iaf sova hos oss från lördag till söndag :) Myyyys :)

Nästa helg ska jag träffa Thimmy igen, kan ni tänka er?
Jag ska träffa honom !! Äntligen !!
Sist vi träffades var när han gjorde slut den 23 maj..
Jag saknar honom verkligen ! <3
Vi ska titta på film här hemma hos mig :)
Ska bli mysigt faktiskt :)



Alla stjärnor tindrar,
men ingen tindrar så vackert som dina ögon..
Alla blommor slår ut,
men ingen kommer slå ut och bli lika underbar som du..
Alla tårar faller,
men ingen kommer falla så som jag föll för dig..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0