Måndag 23/6

En månad har gått,
en hel fucking månad..
Det känns som det var nyss,
men ändå som om det var en evighet sedan..
Det skulle varit tio månader igår,
men så långt kom "vi" aldrig..
Det tog slut så fort,
jag hann inte riktigt säga förväl..
Ett snack och några kramar avslutade de hela,
jag kände redan då att jag ville ha mer..
Men det slutade där,
inga fler nätter tillsammans..
Vi gick åt vars ett hål,
det kändes som om jag aldrig mer skulle få se dig..
Jag minns den dagen,
fast jag helst av allt vill glömma den..

Men vad håller jag på med,
varför skriver jag detta?
Jag hade ju precis lovat mig själv att jag skulle gå vidare,
att jag skulle lämna allt som har med dig att göra bakom mig..
Men varför gör jag det inte,
varför är det så himla svårt att bara gå vidare?
Är det för att jag egentligen inte vill,
eller är det för att jag inte vågar?

Varför klarar jag det inte?!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är helt okej att skriva och sakna ihjäl sig.

Så småningom kommer du "gå vidare", men just nu kanske du behöver lite tid?

Lugn, det är okej!

<3<3<3

2008-06-23 @ 20:29:50
URL: http://undeerbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0