Måndag 2/6

Vilken underbar helg det har varit ! :)
Inte nog med att det har varit riktigt varmt och solen har lyst så vacker, så har dagarna känts lätta på något vis..
Det har känts som om jag inte har några bekymmer alls  ! :)

Fredag 30/5
Efter skolan följde jag med Josefina och Josefine hem till dem efter en liten runda på stan :)
Hemma hos dem packade vi ihop lite grejer och gick till en gräsplätt för att sola, skönt !
När vi var trötta på att sola åkte jag och Josefina hem till mig för att fixa till oss inför festen på kvällen :D
Vi hade sedan följe med Josefine, Amanda, Marie och några killar till festen i rynningeviken..
Underbart väder var det också, hade inte kunnat bli bättre ! :)
Till en början var festen ganska död, men sen blev det lite mer liv och rörelse :P
Hade riktigt skoj faktiskt :)
Hel lyckad fest !
Kan säga att jag inte var fullt nykter fram mot sen kvällen :P
Men så jävla kul jag hade ! :D
Josefine och Josefina följde med mig hem sen vid två tiden och nanade över här :)


Jag och Josefine <3


Lördag 31/5
Morgonen var inte så värst kul, kan jag lugnt säga..
Vaknade vid sju tiden på morgonen av att jag mådde riktigt pissigt dåligt..
Så det slutade med att jag fick springa ner till toaletten två ggr för att spy..
Inte så värst kul, men jag ångrar inget ;)

Senare på dagen åkte jag och Patricia till Marieberg och shoppade :D Myyys<3
Handlade en rosa klänning och en bikini :)
Riktigt mysig dag tillsammans med dig gullet<3
Sen nanade Patricia över här :)


Patricia och Ronald McDonald ;)


Söndag 1/6
Började med en liten runda på stan med Patricia innan jag, Josefine, Josefina och Hanna skulle titta på fotboll :P
Tittade på KIF Örebro och Djurgården (Damallsvenskan) :)
Örebro vann! :) Men det var en mycket seeeg match..
Hade det trevligt med Josefina och Josefine istället :)
Goa töser de där ! <3


Josefine och Josefina<3


Idag
Dagen började med skolan klockan 11:00 :)
Sen efter skolan åkte jag hem till Patricia :)
Där färgade jag hennes hår, det blev faktiskt bra :)
Stolt över mig själv (a) Det var trots allt första gången jag färgade någons hår ^^,
Vid halv 8 tiden åkte jag hem och ringde mamma<3
Snackade med mamma i en kvart och sen med lillsyrran i en halvtimme ;)
Efter det satte jag mig vid datorn och nu är Josefina här :D:D<3


Jisses! Det är bara två dagar kvar till sommarlovet ! :) Såååå jävla gött !! :)
På onsdag säger jag HEJ SOMMARLOVET OCH HEJDÅ PLUGGET ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0