Måndag 30/6

Dagen började med att jag sov till ett (a)
Jag är en riktigt sömntuta jag vet, men jag smsade faktiskt till tjugo i tre inatt ^^,
Jag hade all rätt till att sova så länge :P
Sen när jag sitter och äter frukost ringer min mobil, det var Frida (: <3 
Hon ville komma ner till mig ett tag, och det hade jag verkligen inget emot (:
När hon väl kom nördade vi oss vid datorn ett tag, sen vid halv fyra började vi bli hungriga..
Så vi lagade pasta och korv (:
Pastan blev mycket bra, medan korvarna blev totalt misslyckade, men vi hade kul ;)
Efter maten degade vi framför tv:n ett tag, innan Frida var tvungen att dra hem vid fem..
Jag satt inte hemma länge innan pappa och mamma kom hem..
När mamma och pappa satt och åt medan jag tittade på tv ropade pappa på mig!
Han hade sett en bärbar dator bland all reklamen..
Jag tittade på den och blev förälskad, den hade precis allt ! (:

Vi åkte direkt in till Elgiganten och frågade om dem hade den hemma?
Den skulle komma in imorgon, så vi beställde den (:
Så imorgon har jag en egen dator !!! :D:D
Jag är helt överlycklig ! :D


Min dator, med inbyggd webbcamera (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0