Onsdag 18/6

Good morning !

Har inte så mkt att skriva om idag.. (Vaknade för en liten stund sedan)
I måndags kom Emma hit :) Mycket trevligt !
Vi slappade framför tv:n största delen av dagen :P
Sen nanade hon över här till igår (:
Så igår bakade jag och Emma tigerkaka ^^
Emma åkte hem medan den stod i ugnen, så hon hann inte smaka på den..
Jag fick iaf smaka på den senare på kvällen när familjen Brandt kom hit på en liten fika (:
Riktigt god var den ! Mycket bra jobbat Emma ! ;)

Snackade med Josefina i telefon igår kväll med, i två timmar och 7 minuter (a)<3
Så jag kom inte i säng förrän vid ca ett igår natt ^^,
Men vad gör det? Snackade ju med Josefina <3

Idag skulle ja egentligen ha åkt in till hörcentralen för att göra nya proppar till mina hörapparater, men när mamma ringde innan, sa de att det inte fanns tid förrän imorgon, så jag får åka dit imorgon istället..
Eftersom det nu inte blev hörcentralen, tänkte jag och mamma åka till ÖB istället, och sedan hälsa på farmor och farfar (:

Imorgon kommer Josefina hit ! :D <3
Lääääängtar ! <3
Så skojj vi kommer ha det ! (:
Älskar dig Josefina <3





Jag drömde om honom inatt..
Drömde att vi satt i en soffa tillsammans han och jag..
Det satt fler personer där, men minns inte vilka det var..
Minns bara att han och jag satt väldigt nära varandra..
Efter en stund tog han min hand i sin och jag sken upp i ett leende..
Han tittade kärleksfullt på mig och jag blev så otroligt glad..
Jag förstod inte att det kunde hända, det var trots allt slut mellan oss..
Men nu verkade det som om han ville prova igen..
Han kysste mig och jag var i himelriket..
Allting var som förut, allting var som det ska vara..
Det var han och jag igen..
Vi låg tillsammans på sängen och jag förstod att han ville ha mig tillbaka igen..

Men där slutade det, jag vaknade upp och insåg att allt bara hade varit en dröm... :/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0