Onsdag 25/6

Dagen började slappt, men sen fick jag nog och åkte i till stan (:
Therese följde med ett en liten stund innan hon skulle vidare till Vankiva..
Sen stack hon, och jag började min lugna runda i stan ^^
Jag gick in i de mest intressanta affärerna och tittade lite, men hittade inte direkt något..
Men sen inne på H&M hittade jag en röd tröja som passade perfekt till mina standshorts :)
Mamma kom in och mötte mig på H&M och då ville hon också kolla runder lite..
Hon hittade ett par jeans och en skjorta som hon ville prova, så hon gick in och provade, och jag var med som smakråd (a)
När vi kom ut från provrummet fick jag en chock, en mycket positiv chock (:
Där utanför stod Hilda ! <3
Snacka om att det blev kramkalas ! :D<3
Har saknat dig mycket Hilda <3

Efter kramkalaset och betalningen av kläderna gick jag och mamma till Bra Skor :)
Jag har blivit förälskad i ett par BjörnBorg skor, vill ha, vill ha, vill ha !
Ska nog köpa dem nästa vecka när jag och Emma <3 antagligen ska åka till Malmö :D
Hoppas det blir av, vill så gärna ha en heldag tillsammans med dig i Malmö hjärtat ! <3

Iaf, efter Bra Skor gick vi in på VeroModa :)
Där köpte jag ett par turkosa "piratbyxor", mycket fiina ^^,

Sen köpte jag kulglass, mums ! (:

Efter det, gick vi vidare till lite andra affärer..
Vid kvart i 6 började vi gå mot Grönängsplan, eftersom vi skulle möta pappa där vid 6 tiden (:

Vi mötte pappa och sedan åkte vi hem och käkade middag :P
Sen gick jag upp till datorn och satt där en stund, när det började bli långtråkigt gick jag ner till mamma och pappa..
Vi kollade på tyskland - Turkiet matchen, för mamma blev det ett positivt besked när tyskland vann !
Synd att man inte fick se tysklands andra mål, jävla sändnings fel ! :/

Aja, nu sitter jag här, och har lovat mamma att jag inte ska sitta uppe till halv tre som jag gjorde igår (a)
Inte mitt fel att Roger höll mig uppe sådär länge ;)
Njae, kanske ska fundera på att börja dra mig mot sängen?
Nej, det är kanske lite väl tidigt, klockan är inte äns 12.. :P
Vi får se hur jag gör ^^,

iaf, godnatt allihopa och sov så gott ! (:




Saknar dig och din trygga famn </3

Förlåt, jag ska sluta..
Det är bara så svårt att inte sakna honom..
Han var ju trots allt hela min värld..
Han var den jag kunde prata med om exakt allting..
Jag hade inget att vara rädd över i hans sällskap..
Han var mitt allt !

Kommentarer
Postat av: Ems :D

Jag vill också jättegärna ha en heldag med dig sötnos :D Jag har inte frågat mamma än, men vi får höras i helgen å se :P

<3<3<3

2008-06-26 @ 19:12:57
URL: http://undeerbart.blogg.se/
Postat av: Ems :D

Jag vill också jättegärna ha en heldag med dig sötnos :D Jag har inte frågat mamma än, men vi får höras i helgen å se :P

<3<3<3

2008-06-26 @ 19:13:56
URL: http://undeerbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0