Söndag 15/6

Ojojoj ! Nu var det längesedan jag skrev här igen.. Förlåt !
Tur att Emma hjärtat påminde mig :)<3

Jaa, då var skolan över lika så jobbeveckan..

Jobbade nu i veckan på pappas jobb, rätt kul faktiskt :)
Pratade med Carina, thimmys mamma en hel del då, hon är så mysig :)
Gjorde allt jag kunde för att inte börja gråta, och jag lyckades !

Nu i helgen har jag varit i Sjörröd hos familjen Brandt, mycket trevligt :)
Kom dit i fredags och då ville Ida (min kusin som är 18) sminka mig och Sara (min andra kusin som är 16)..
Och det fick hon :)
Reslutatet kan ses på bilddagboken :P (Louaijs)
Efter Ida hade sminkat både mig och Sara körde jag och Sara in till stan för att hyra film..
Filmen var skiit kass !  Se aldrig "In the land och women"!

I går körde jag och Sara in till stan och kollade lite i affärer och hade det trevligt :)
Efteråt skulle vi köra till Willys för att handla ett par milshakes, men de fanns inte där :(
Så vi körde till McDonalds och köpte vars en liten milkshake och vars en jordgubb/vanilj paj, MUMS
Senare vid sex tiden var det ju fotboll, så det kollade vi såklart på :D
Sverige förlorade, fan också !

Idag har jag varit hos farmor och farfar tillsammans med Sara, Ida och Katarina :)
Åt mat och fikade där, sen körde jag moppe hem hit här :)
Mamma och pappa kom hem från motala nästan precis efter jag hade kommit innanför dörren :P
De har cyklat vättern igår, en runda på 30 mil, hur fan okar dem?! :O

Nu sitter jag iaf här och väntar på att Josefina ska ringa..
Hon kommer hit på Torsdag och sen ska vi fira midsommar tillsammans :)<3




Det var nu 23 dagar sedan det tog slut mellan oss,
jag vet jag måste sluta räkna men jag kan inte låta bli..
På ett sätt känns det som det nästan precis tog slut,
men samtidigt känns det som om jag har varit utan dig i en evighet!
Jag försöker låta bli att tänka på dig,
och ibland lyckas jag, men lika ofta misslyckas jag..
Jag har iaf kommit en bit på vägen,
kan prata om dig utan att bli tårögd som jag alltid blev innan..
Fast  jag kan inte neka till detta,
jag saknar dig hur mycket som helst ! <3





 

Kommentarer
Postat av: Ems :D

Såja, nu händer det lite grejer här :D

<3

2008-06-15 @ 17:48:40
URL: http://undeerbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0