Söndag 22/6

Måste börja med att berätta att nu är det exakt 1 månad kvar till jag får äta godis igen !! (:
22 Juli, massa godis till mig, och tusen kronor rikare blir jag med (a)

I torsdags kom Josefina hit, mycket trevligt <3
Senare på torsdagkvällen åkte vi till Åhus med husvagnen,
nanade över i husvagnen på mormor och morfars uppfart  till fredag (midsommarafton) :D
På midsommarafton körde vi till Campingen i Åhus, där kusinerna redan låg med sin husvagn ^^
Midsommarafton spenderades i ett förtält på Åhus camping, mysigt värre !
Senare på kvällen var vi ute och gick, vi gick till bryggan och lite sånt (:
Igår var vi också på campingen, sov till ungefär halv 1 (a) Skööönt !
Segade mest hela dagen, gick till glasskiosken och handlade kulglass, as dyrt, men också as gott !
Har sms:at med Roger under hela helgen, tror jag redan har gjort av med 100:- på 6 dagar ! :O
Strunt samma, har haft roligt med Roger genom sms (:
Imorse åkte vi hem hit till Torestorp igen, och jag och Josefina har varit inne i stan och hyrt film på Hemmakväll ^^
Tittade på filmen för ett litet tag sedan "Surf school", helt okej film, trodde den skulle vara bättre.. Menmen..
Sen skrev mitt ex,ex,ex till mig precis på msn och frågade om jag hade varit på Hemmakväll innan idag? 
Och jaa, det hade jag jue ! Blev helt chockad ! :O
Han kände igen mig ! :O Vi var tillsammans i en månad för ungefär två år sedan, och han kände igen mig ! :O
Utan smink och med glasögon, helt jävla sjuk egentligen ! :P Aja, chockad blev jag iaf ^^
Nu ska jag och Josefina snart kolla på Föräldrarfällan, jag verkligen älskar den filmen ! <3

Sov gott, och dröm söta drömmar ! <3




I used to think that I
Would never be the same again


But now I'm ready to fly
And leave you behind
I'm letting the world back in
Yeah I'm ready to fly
Hoping that I'll
Find my way home this time
I'm ready now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0