Söndag 29/6

Nyss tittat på final matchen i EM..
¡Felicitaciones Spain!

Igår natt, eller nja, imorse måste jag nog säga eftersom det var vid tre på natten, då insåg jag att mitt liv har blivit helt skruvat..
Fråga inte varför, då blir det bara ännu mer skruvat..

Idag har jag inte alls gjort så mycket, sovit till halv tolv och sen bara slappat :P
Hel lugn dag kan man säga (:

När vi körde hem från Åhus idag, körde vi inom Kristianstad..
Mamma och pappa köpte en ny resväska till mig på Rusta (:
Den är skiit snygg ! (:

Imorgon ska lilla jag vara hemma själv ^^
Eller ja, kanske ska träffa Frida (: <3


Jag har precis kommit på att mitt liv gick från helt underbart, till mega rörigt :S




Jag kan inte sluta tänka på dig ! </3
Jag borde verkligen, men det går inte..
Du anar inte hur mycket sorg som egentligen döljer sig bakom mitt yttre..
Jag vill tillbaka till tiden då det var du och jag..
Du var mitt allt..
Och även om jag vill neka det så är du fortfarande mitt allt..
Du är den sista jag tänker på när jag ska sova..
Du är den första jag tänker på när jag vaknar..
Hur länge ska jag orka stå ut?
Det enda jag vill ha i mitt liv är du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0