Tisdag 24/6

Usch, vilken seeeeeeg dag ! =/

Vaknade av att mamma väckte mig kvart över 12, sömntuta som jag är..
Yrvaken tittade jag på henne och undrade vad hon ville?
Hon ville låna min moppe för att köra in och hämta Therese, eller så skulle JAG ta på mig kläder och köra och hämta henne, jag tror ni vet vad mitt svar blev.. Ja precis, hon fick köra in och hämta Therese själv :P
Sen kom vi fram till att hon var tvungen att tanka moppen, då kommer hennes nästa fråga..
- Var tankar jag moppen då?
- Var som helst !
- Men var på moppen?
Jag trodde jag skulle dö av skratt ! ^^,
Så jag fick förklara var på moppen hon skulle tanka.. När hon förstod det var hon klar för att köra..
Jag kunde bara inte missa chansen att se henne köra iväg på den, så jag stod och titade ut genom fönstret (a)
Det gick bra enda tills hon skulle starta den, då tittade hon upp mot fönstret och såg frågande på mig.. Det var bara att öppna fönstret och tala om för henne hur hon startade den :P
Sen kom hon iväg och jag och Josefina gick ner för att äta frukost, mitt i frukosten ringer telefonen och jag svarar..
Självklart så är det mamma.. Hon hade tankat moppen i stan, och nu fick hon inte igång den.. *suck*
Så det var bara att springa upp och slänga på sig ett par jeans (pyjamaströjan var kvar på) och sen låna josefinas moppe och köra in till mamma..
Väl framme hos mamma tar jag min moppe och försöker få igång den, funkar direkt !
Så jag fick ta min egen moppe och köra och hämta Therese, medan mamma tog josefinas moppe och körde hem den..
Snacka om jobbig morgon !

Sen när jag kom tillbaka hem med Therese skulle Josefina köra, så jag sa hejdå till henne och då började tråååk dagen..
Jag har inte gjort något vettigt på hela dagen.. Eller ja, sen jag vaknade (a)
Har iof hjälpt mamma med maten, och imellanåt spelade vi kort..
Annars har jag inte gjort någonting..



Jag ljuger för mig själv, fy fan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0