Fredag 16/5

TjenaTjena !

Nu har jag precis vinkat av en massa kompisar på tågstationen :)
De skulle hem allihop utom jag, jag åker hem nästa helg istället :)
När alla hade fått sina hejdå kramar gick jag hem i det regniga vädret =/

Jag vet att jag inte har skrivit på länge, men jag har helt enkelt inte kännt för att skriva..
Jag har fått ta en dag i taget nu denna veckan, eftersom det blev som det blev i söndags..
Vännerna: ni ska ha ett stort tack för att ni ställer upp för mig, hade inte klarat detta utan er, tack !

Thimmy och jag har en paus nu, fram till nästa helg, den 23 el. 24 maj..

Veckan har varit lite sisådär kan man väl säga, det har gått upp och ner i vågor hela tiden..
Ibland har jag varit hur glad som helst (i alla fall försökt) och ibland har jag varit ganska ledsen..

Idag var det en lugn dag i skolan bara ca 20 minuters lektion (a) Riktigt nice :)

Nu hade jag tänkt att gå ner i källaren och kura ihop mig i soffan och titta på OC, det tycker jag om :)
Snart klar med andra säsongen, sen efter den ska jag låna den tredje av Josefine :)
Nej, nu fryser jag, dags att gå ner :)<3

Ha det bra allihopa ! :D


Saknar och älskar dig Thimmy, behövde bara säga det...


Ska försöka att skriva lite mer nästa gång :)
image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0