Fredag 23/5

Det är slut nu..
Egentligen borde jag gråta stora floder, men jag gör faktiskt inte det :)
Det känns faktiskt ganska bra ändå, trots att det nu är slut..
Visst känns det jobbigt, det är klart, men samtidigt är jag på ett sätt lättad :)

Jag hade önskat att det hade funnits en lösning, men tyvärr gjorde det inte de..
Jag älskar Thimmy hur mycket som helst fortfarande och jag vet att han tycker om mig också, men det blev nog bäst såhär ändå..

Innan jag träffade honom trodde jag att jag skulle börja gråta direkt när jag såg honom, men jag blev så otroligt lycklig över att se honom igen :) När vi sen satt bredvid varadra och pratade kändes det konstigt, men ändå tryggt på något vis.. När han berättade att han hade funderat och kommit fram till att det blev bäst om det tog slut, kändes det inte så jobbigt faktiskt.. Eftersom han också sa att han tycker om mig men att det är avståndets fel.. 
Jag sa att jag förstod honom, för det gör jag verkligen.. Jag är van vid långdistans förhållanden, det är inte riktigt han..  

Det kändes riktigt bra när han tog tag i min hand och höll den i sin och när jag fick krama om honom länge :)
Men det var svårt att se honom i ögonen utan att bli berörd.. Det bästa av allt var att vi skiljdes åt som vänner, det var värt hur mycket som helst för mig :)

Det kommer ta lång tid att komma över honom det kan jag lova för så underbar som Thimmy är <3


22 augusti 2007 - 23 maj 2008
tiden tillsammans med dig som jag aldrig kommer att glömma<3


Johan Thimmy Jacobsson, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0