Fredag 2/5

Hejhopp ! :)

Åkte som sagt hem till Thimmy igår :)<3
Kvällen igår kan bara sammanfattas i en låt text:


"I don't know what it is tonight
Your smile, your eyes, yeah
Even in a candlelight
You shine so bright
And you're so beautiful
More beautiful than you've ever been
I catch my breath
And fall in love again

I can't imagine where I'll be without you with me
I need you every day more than words can say
I want you in the life
And for all the life
This night will never end
You take my hand
And I fall in love again

Nothing short of a miracle
could've brought you here to me
When I'm with you
Heaven's all I see
All I see

Caught up in ever touch
I feel the rush of this moment back when we're here
Each time we kiss
I fall in love again
I can't resist
I fall in love again"


Nu sitter jag här hemma "i det röda huset med vita knutar uppe på backen" igen, utan Thimmy :(
Men han kommer hit tjugo över åtta ikväll igen :)<3
Va tvungen att åka ifrån honom innan idag, för jag skulle till vårdcentralen för att ta prover..
Men tror du läkaren ville ta några prover på mig ?! Så fan heller  ! =/
"Jag ser ingen mening med att ta ett sådant prov, så jag tycker inte att vi gör något !"

Alltså hallå ?! Är alla läkare helt väck i huvudet eller ?!
Jag vill  veta om jag möjligvit är den som har smittat Thimmy med körtelfeber, eller om jag är  immun mot det..
Nu har jag ingen aning alls..
Ska i alla fall fortsätta träffa Thimmy som vanligt, får jag körtelfeber så får jag, får jag det inte så är det ju bra :)

Nu vill jag bara att tiden ska gå snabbt fram så Thimmy kommer ! :)<3
Kommer bli mycket mys med älsklingen ikväll ! :)<3
Thimmy, du är hela min värld ! <3

image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0