Fredag 9/5

Tjollahopp !

Måste börja med att berätta om gårdagen, den var helt sjukt härlig ! :) Allting gick så lätt och allting blev helt perfekt ! Sovmorgon, VG på matteprovet, bra redovisning, riktigt nice shopping, strålande väder, umgicks med underbara människor och hade en helt underbart perfekt dag helt enkelt ! <3 Avslutningen med tjegruppen kunde inte ha blivit mysigare än vad den var, hade sjukt roligt mer er töser ! <3 ( Om ni vill veta lite mer om tjegruppens avslutning och se bilder där ifrån, kolla in min bilddagbok "AngelLoveTeddy" )

Dagen idag började med att jag för första gången på väldigt länge vaknade av att väckarklockan ringde ! Vaknade inte en sådär 15 min innan och gick upp, utan jag vaknade av väckarklockan ! Helt otroligt ! Sen vid fem i halv nio började teckenspråks lektionen och den var helt okej :) Börjar lära mig mer nu, det går verkligen frammåt :) Sen var det geografi och jag höll på att somna när läraren pratade :S Riktigt ILLA Louise, skärpning ! Sen slutade geografin 11:10 och då slutade jag för dagen :) Då gick jag och åt lunch tillsammans med Josefine och Josefina, sen åkte jag och Josefina hem till mig :) Väl hemma hos mig började jag att städa.. Jag började städa vid datorn, eftersom Josefina skulle få sitta där medan jag städade resten av rummet :P När jag hade städat klart vid datorn fortsatte jag med resten av rummet, dammade alla ytor och allt som står på min byrå (och det är mycket små plock, som t.ex smink och halsband ). Sedan dammsugade jag riktigt noga och plockade undan alla grejor som låg slänga lite överallt :P När städningen var klar efter en sisådär en, en och en halv timme begav jag och Josefina oss in till stan :) Där mötte vi lite senare Josefine inne på H&M.. Vid ungefär fyra tiden begav jag mig hemmåt igen och satte mig vid datorn ett litet tag :)

Ringde till CSN för att beställa biljetter till min sista hemresehelg, men fick då reda på att jag redan hade använt alla mina 18 hemresor.. Så det var bara att ringa till pappa och berätta och för att få klartecken av honom att jag fick ringa till SJ och beställa en biljett som mamma och pappa sen måste betala.. Pappa sa att det var klart att jag fick beställa biljetter, de vill ju ha hem mig :P Så jag ringde till SJ och beställde mina biljetter, så nu kan jag komma hem den 23-25 maj :) Längtar redan dit ! <3

Nu ikväll har jag varit på bio tillsammans med Josefina och Josefine :) Vi såg på "What happens in Vegas", fasen va bra film ! :D Gillade den jätte mycket ! :) Klart värd att se igen :) Mysigt att gå på bio med er mina gullungar, måste göras om ! <3

Imorgon kommer mormor, morfar  och min kusin hit :) De stannar till söndag :) Det ska bli skoj :) Kul att ha en del av släkten här i min andra hemstad :)

Skriver inte här någonting imorgon kväll, men antagligen på söndag :) Hörs då ! PussPuss<3


Tjejgruppens avslutings picknik :)<3 Mitt lag när vi spelade kubb ! <3
image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0