Måndag 19/5

HejHej!

Jahopp, om tjugo minuter har jag prov, jippi !!! (not)
Livskunskapsprov om familjerätts skit ! Visst det är ganska intressant, men att plugga in allt är såå dött !

Just nu sitter Roger här vid sidan om mig och vill verkligen att jag ska skriva att jag pratar med honom,
så därför är jag så snäll att jag skirver det :)
Alltså sitter jag nu och skriver samtidigt som jag pratar med Roger :)

Igår var jag i Stockholm hela dagen, åkte 9 på morgonen och var hemma halv 12 igår kväll/natt...
Då satte jag mig vid datorn och var uppe till halv 1 (a)

I alla fall, i Stockholm hjälpte jag till med att skruva ihop Edvards (sonen i familjen här i Örebro) nya stolar och bord som vi handlade på IKEA igår :) Jag ska nog fan bli byggare så bra som jag var igår ! :) Nej, jag skojjar bara, jag passar inte alls som byggare, jag ska bli polis ! :)

Nej, nu måste jag sluta skriva, provet väntar på mig :S

PussPuss<3



image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0