Måndag 5/5, kvällen

Jahopp, nu har snart ännu en dag försvunnit iväg..
Alla timmar bara rusar iväg från mig !
Det är så mycket lugnare tillsammans med dig älskling, då kan vi bara ligga på sängen och mysa tillsammans och bara låta tiden flyta förbi, då känns en timme som en evighet ! <3
Vill vara i just de speciella ögonblicken precis just nu ! <3
Vill känna dig tätt intill mig, ha min hand på ditt lår, höra dina andetag och känna att jag föralltid kommer att vara vid din sida ! <3

Usch, nu kommer det inte bli något mys tillsammans med älsklingen på 3 veckor ! =/
saknar det redan ! <3


Dagen idag

Som jag skrev i de förra inlägget så har jag varit guide idag :) Det gick fiin fiint :) Men jag sa inte alls mkt, snacket stod mina andra två medhjälpare för ^^, D.v.s Annica och Patricia :P
Imorgon ska jag allt prata lite mer ! Då blir det en ny grupp med nya personligheter :P

När guidningen sedan var över var klockan tio över fyra och vi fick åka hem, skönt ! Men direkt när jag kom hem var det bara att byta om till träningskläder och bege sig till tennisträningen :)

Träningen gick bra idag :) Fick in vissa stört sköna bollar ;) Efter träningen åkte jag hem och käkade mat :)

Nu sitter jag då här och har precis sagt godnatt till Thimmy<3 Jag ska väl snart också dra mig mot sängen.. Tidig dag imorgon, med två grupper att guida, en heldags guidning, kommer få höra alla saker om och om igen..
Mina öron kommer vara super trötta efter sista gruppen som är på onsdag förmiddag, men jag får stå ut ! :)

Fick min nya skoltröja idag :) Riktigt nice är den ! :)
Mörkgrön med vita tryck :) Skoltrycken där fram (risbergskskolans logga), mitt namn på kanten av luvan och "samvetare" där bak på ryggen eftersom jag går samhälls programmet :)
Låter rätt nice va ? :P

Nej, nu ska lilla jag dra mig mot sängen för att nana, sov så gott allihopa ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0