Måndag 5/5

Hejsan Svejsan !

Klockan är nu 07:42 och jag väntar på att den ska bli lite över åtta, så jag kan gå mot bussen ^^,
Börjar egentligen inte förrän halv elva idag, men jag och två till ska vara där redan vid halv nio, eftersom vi ska göra klart vår powerpoint presentation om häxprocesserna..

Efter lunch idag ska jag vara guide tillsammans med några andra från klassen :)
Det kommer en hel del ungdomar som ska börja på min skolan till hösten på ett såkallat "miljöbesök"..
De ska kolla hur det ser ut på skolan och se lite av våra olika program :)
Ska bli riktigt kul att guida dem, kommer ihåg den gången jag var i exakt samma sits som de kommer vara idag :P
Minns hur otroligt nervös jag var då, nu kommer jag vara den som jag tyckte såg så vuxen ut (a)


Kanske ska berätta lite om helgen med? Glömde helt bort att skriva i lördags och igår.. ^^

Lördag

Dagen började med att jag gick upp vid halv tio för att gå och duscha och fixa till mig lite.. Sen vid tio väckte jag Thimmy och då gick vi ner och åt frukost :) Vid elva tiden körde vi in till stan :)
Jag hjälpte Thimmy att handla kläder (a) Det gick riktigt fint :) Han handlade fem t-shirts och en jacka :) 
Sen resten av dagen tog vi det mest lugnt tillsammans jag och Thimmy :)<3


Söndag

Thimmy åkte hem redan vid tre tiden :(
Men sen kom Sara min kusin och hennes föräldrar hem till oss ett litet tag precis innan jag skulle åka till tåget vid sex tiden.. Sen åkte jag tåg i sisådär fyra timmar och sen kom jag hit till Örebro vid tio igår kväll :)



Kommer inte komma hem till Skåne igen förrän om tre veckor den 23-25 maj.. =/
Dagen efter jag och Thimmy "firar"  9 månader, den 22 maj ! <3
Saknar dig redan älskling ! <3

Men till helgen kommer mormor, morfar och min kusin hit till Örebro :) Det ska bli skojj ! :)
Och sen helgen där efter ska jag med familjen här i Örebro till Stockholm :) Edvards Maria ska uppträda där :) Ska bli riktigt skojj det med ! :)
Sen helgen därpå, är det dags att åka hem till Skåne igen ! :)


Hemma på Hästhagsvägen 4 i Tormestorp, Skåne :D
image6



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0