Natten mellan lördag 24/5 och söndag 25/5

Skit också !
Det kändes inte alls såhär jobbigt igår, som det gör just nu =/
Saknaden har kommit på riktigt nu..
Jag grät inte ett dugg igår, men nu kommer det =/

Känns så tomt här hemma utan honom, känns helt fel att inte ha honom sovandes bredvid mig i min egen säng =/
Inget här hemma är sig likt nu när han inte finns här.. Är så van vid att ha någon att krama om, någon att mysa med och någon att kyssa när jag är hemma, allt det är som bortblåst =/

Hittade en tröja här hemma som antagligen är hans.. Varken mamma, pappa eller Therese känner igen den och jag vet att Thimmy har en sådan, så det borde vara hans.. 
Jag kunde inte låta bli att ta i den och lukta på den, den luktade precis som Thimmy :'(

Åhhh ! Vill bara ha honom hos mig, vill bara känna honom tätt intill mig, men allt de där är bara tankar och minnen..
Alla minnen tillsammans med Thimmy är de bästa minnen jag har, vill återuppleva dem igen ! =/

Jag vill inte gråta, jag vill vara stark, jag vill så mycket men inget blir så :'(

Det gick ju så "bra" igår, varför just nu ?! =/


 

Kommentarer
Postat av: Emma

"Att vara stark är inte att aldrig falla, att alltid veta, att alltid kunna. Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst, eller vilja mest. Att vara stark är inte att lyfta tyngst, att alltid komma längst eller att alltid lyckas. Att vara stark är att leva livet som det är, gå igenom svåra perioder och acceptera det, att falla till botten, slå sig hårt och alltid komma igen !"

Du kommer fixa detta hjärtat! Jag tänker på dig varje dag, och varje dag önskar jag att allt ska bli bra! Vännen, avståndet gör att jag inte kan bevisa det men om jag hade kunnat skulle jag gjort allt för dig. För, du är den som betyder mest av alla mina vänner. När jag är med dig känner jag inte bara vänskap, utan där är något mer. Något speciellt som bara du har, du är underbarast!

2008-06-02 @ 20:38:27
URL: http://undeerbart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0