Onsdag 7/5

Hola !

Idag har Thimmys mamma namnsdag, grattis Carina ! :D
Skickade ett sms till henne tidigare idag och fick då reda på att jag var den första och enda som hade grattat henne  ! (a) Tyckte lite synd om henne, men kände mig även stolt över att jag hade kommit ihåg det :)


Dagen började i alla fall med guidning från 08:20 till 11:50, sen efter det var jag FRIIIII !
Ingen mer guidning, yes ! 
Visst har det varit skoj, men även riktigt ansträngande, skönt att det är över !

Sen efter lunchen återgick jag till mina ordinarie lektioner, första riktiga lektionen på hela veckan ! :P
Engelska blev det, lämnade in en uppgift och hade förberett mig inför ett glosförhör, men fick reda på att glosförhöret skulle vara imorgon.. Jag som satt och pluggade in 68 glosor igår kväll ! Menmen..

Efter engelskan var det samhällskunskap, jag och patricia redovisade om Kina - Tibet konflikten, gick väl helt okej :) Eftersom det var så soligt ute och läraren var på bra humör fick vi sluta 20 minuter tidigare, sånt gillar vi ! :) 

Så jag gick ut i solen, åkte in till stan och provade lite kläder inne på H&M :) Hade en sån sommarkänsla p.g.a det varma och härliga vädret så jag provade sommarkläder :D

Sen lite senare gick jag hemmåt, med en AnanasCalippo glass i handen, mums ! ;)
 


Kläderna jag provade , och blev förälskad i <3 (a)
image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0