Tisdag 6/5

Ojojoj, snacka om jobbig dag i skolan..
Full smockat guide schema från 08:10 till 15:30..
Två olika grupper med elever, en på förmiddagen och en på eftermiddagen.
När dagen började närma sig sitt slut höll jag på att somna så trött och sliten som jag var (a)
Guidningen gick i alla fall bra idag med, kunde iofs ha gått bättre, men klagar inte direkt :P

Efter dagen var slut åkte jag och Josefine in till stan och köpte glass inne på "rosalis", mycket mumsigt :)
Mint-Choklad och Apelsin-Choklad smaker !
<3
Efter vi hade ätit upp vår glas soch suttit och snackat en massa skvaller började vi en liten shopping runda :)
Jag handlade ett nytt nagellack och Josefine handlade två nya tröjor, allting inne på H&M, riktigt nice :)
Inne på H&M ringde pappa <3 och frågade hur det hade gått med guidningen idag, jag sa som det var att det hade gått bra men att jag var helt slut ^^,

Tio i sex började jag gå hemmåt och var hemma ungefär femton minuter senare, då satte jag igång datorn och gjorde lite engelska :) Efter det målade jag naglarna och hjälpte Marisa att duka och sådant inför maten..

Sen åt jag mat och satt en ganska lång stund och pratade med Marisa efteråt :)

Nu sitter jag då här och skriver, samtidigt som jag pratar med Thimmy på msn
<3 
Saknar dig här hos mig darling !
<3
17 dagar kvar älskling sen ses vi igen, det klarar vi av !
 <3

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0