Torsdag 1/5, 16:10

Dagen började med att jag klev upp ur sängen tjugo i tolv, trött som jag var orkade jag inte gå ner och göra frukost till mig direkt, utan jag satte mig vid datorn :P
Lite senare blev jag hungrig och fick därför hasa mig ner till köket och äta lite :)

Efter frukosten satte jag mig vid datorn igen, och snackade med lite folk :)
Så fortsatte dagen frammåt, med datorn och tv:n som sysselsättning, så dagen idag har bara varit en slappe-dag precis en sådan dag som jag ville ha :) Men den började bli ganska långtråkig efter ett tag.. 

Men för bara några minuter sedan ringde Thimmy <3 Då blev jag genast mycket piggare :)
Om ungefär två timmar kommer jag vara hemma hos Thimmy :) Mamma ska köra mig dit vid kvart i sex :)
Visst, han har körtelfeber och han kan smitta mig, men eftersom vi har träffats innan när han har haft det tror jag inte att han kommer smitta mig :) 
Ville ju så gärna träffa honom idag :)<3

Imorgon får jag antagligen en tid på vårdcentralen, så de kan ta prover och se om jag möjligvis har körtelfeber jag också, eller om jag är immun mot det.. Mamma ska ringa vid åtta imorgon bitti, sen får vi se när jag får en tid :)


Lääängtar redan tills jag kommer hem till dig älskling <3
Du är hela min värld, och jag kommer aldrig att lämna dig <3


Usch, vad det regnar !  =/  Jag saknar solen ! <3
image4
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0