Torsdag 29/5

Here I am !

Okej, nu var det ett tag sedan jag skrev här.. Förlåt, har inte riktigt haft tid till det.. Men nu ska jag skriva lite igen :)
Kan ju börja berätta lite dagarna som har gått :P

Måndag
I måndags var jag med Josefina och Josefine :) Sen nanade jag över hemma hos Josefina :D<3
Visst är det lite halv trångt när vi sover i samma säng, men det gör inget, är så glad över att jag får sova hos henne (a)
Vi gick faktiskt och la oss tidigt (för att vara vi).. Vi la oss redan vid kvart i elva, förra gången vi sov över var vi uppe till två, så det blev en förbättring på den fronten i alla fall :P
Eftersom jag inte får äta på boendet var Josefina mycket snäll och gjorde tre mackor till mig vid tio tiden (a) Egentligen får jag inte äta mackor från boendet heller, men Josefina smugglade in dem till mig :) Så snäll hon är<3

Tisdag
Skolan som vanligt.. Sen minns jag faktiskt inte vad jag mer gjorde..
Tror jag var i stan lite med Josefine också :) Myyys<3

Onsdag, igår
Efter skolan hade jag det ganska tråkigt.. Så jag gick ner i källaren och tittade på OC:) Trevligt,trevligt :)
Senare på kvällen när jag var inne på msn, skrev jag hej till Thimmy.. Och han svarade ! :O
Så det var första gången jag äns pratade med honom sen han gjorde slut (fredagen den 23 maj)..
Det funkade ganska bra faktiskt, visst kändet det konstigt och sådär, men det funkade :)

Idag
Vad har hänt idag då?
Joo först var det plugget, sen där efter åkte jag in till stan med Josefine och Suzana :)
Vi började med att ta ut pengar, och ett positivt besked blev det när jag såg att jag hade fått in studiebidraget :)
Sen gick vi till Gottis och köpte kulglass, mums !
Mätta och belåtna efter glassen började vi vår shopping runda :P
Handlade ett par rosa shorts och ett tub linne på Gina :) (bild finns på bilddagboken, Louaijs)

Efter stan åkte jag hem och när jag kom hem frågade Marisa mig om jag ville äta ute ikväll? Visst ville jag det! :) Så vi cyklade till en restaurang och åt mycket god mat :)

Har precis fixat klart mitt, Josefines och Teresias arbete, käns rikigt skönt att det är gjort nu ! :)
Ska dra och nana strax, ska trots allt upp vid sex tiden imorrn..
Men ni får sova så gott, PussPuss<3





Minns du nätterna när du kliade mig så underbart skönt på ryggen?
Och kommer du ihåg hur jag brukade somna till dina hjärtslag i din famn?
Minns du nätterna då man kunde känna doften av vår kärlek mellan mina lakan?
Och kommer du ihåg hur jag brukade säga att jag älskade dig mer än allt annat?
För Thimmy, jag kommer aldrig att glömma dig..
 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0